Monday, June 15, 2009

Bunkface - Revolusi



aku keliru menjadi buntu
arah yang ingin ku tuju
rasa resah ku kian celaru
dengan ilham ku tempuh

aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua

OO..OH OO..OH

C/O

Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimpi jadi realiti

Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa
masa depan ku

adakah masa
menjadi punca
diriku dalam dilema
benarkah anjakkan paradigma
susuli ku terima

aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua..




Lirik lagu memang sesuai untuk remaja2 sume termasuklah aku..aku confius sape aku sebenarnya..masih mencari-cari identiti sendiri..jadi baik or jahat..arghhh..confius..
di lema dengan anjakan paradigma..dilema dengan perasaan sendiri..tertipu dengan keindahan dunia.dunia yang hanya sementara..benarkah keadaan memaksa??kalau diri sendiri tak memaksa untuk berubah..
xpe la..bak lirik lagu afgan,yang ku tahu cinta itu indah..
cinta kepada yang hakiki..Cinta Kepada Allah..

No comments:

Post a Comment