Tuesday, July 7, 2009

HANYA DIKAU

HANYA DIKAU

Aku tak tahu mengapa hanya kau aku ingati setiap waktu

Aku tak tahu mengapa hanya kau hadir dalam mimpi aku

Aku tak tahu mengapa hanya kau setiap masa aku rindu

Aku tak tahu mengapa…mengapa…mengapa…

Mungkin kau telah di takdirkan untuk aku

Mungkin kau di takdirkan untuk bersama aku selamanya

Mungkin kau di takdirkan untuk aku cintai selamanya

jika kau bukan di takdirkan untuk aku mengapa kau sentiasa aku ingati setiap waktu

jika kau bukan di takdirkan bersama aku selamanya mengapa hanya kau sentiasa hadir dalam mimpi aku

jika kau bukan di takdirkan untuk aku cintai selamanya mengapa kau sentiasa aku rindui

jika kau bukan di takdirkan untuk aku mengapa hati aku sentiasa mangatakan kau hanya untukku

Aku tak tahu mengapa kau begitu bermakna bagi diri aku

Apa yang aku tahu hanya kau yang satu dalam hati aku

Apa yang aku harapkan cuma…

Aku berharap hanya kau yang akan berkongsi hidup denganku selamanya

Aku berharap hanya kau yang akan sehidup semati dengan aku

Aku berharap hanya kau yang dapat berkongsi suka dan duka dalam hidup aku

Aku berharap hanya kau yang aku cintai selamanya

Dan aku sentiasa berdoa semoga engkau juga seperti aku

1 comment:

  1. puyoo dik??
    sape tuh??
    bek ckp ngan akak.. haaa
    nk g pinangkan cpt2!! ^_-
    doakan akak exam sok..
    waaa takutnyeee

    ReplyDelete